لباس زیر زنانه

لباس زیر زنانه

لباس زیر زنانه

لباس زیر زنانه برای خانم ها یکی از اجزای مهم روزمره است که بر سلامتی و بهداشت زنان تأثیرات زیادی دارد. در حالی که بسیاری از ما فقط در مورد لباس‌ های رو دقت و توجه زیادی به خرج می دهیم، اهمیت انتخاب و استفاده صحیح از لباس‌ های زیر را معمولا نادیده می‌گیریم.

شورت زنانه چاک دار
لباس زیر زنانه

چگونه لباس زیر مناسب خود را تشخیص دهیم؟

به طور کلی انتخاب شورت های زنانه پنبه ای گزینه بسیار خوبی برای استفاده روزمره به شمار می رود. زیرا پوشیدن شورت های پنبه ای از عرق کردن جلوگیری می کند، هوا در این نوع پارچه ها جریان دارد و معمولا پوست را دچار تحریک نمی کنند.

الیاف مصنوعی در لباس زیر می توانند پوست را تحریک کرده و رطوبت را جذب خود کنند و این باعث افزایش احتمال عفونت می شود. لباس زیر زنانه نخی جنس لباس زیر نقش مهمی در سلامتی و بهداشت انسان دارد که در انتخاب جنس آن باید دقت زیادی داشت جنس‌ هایی مانند:

ابريشم، لنین، کتان، گیپور ،پرلون، و پارچه‌هایی که بافت‌ های ظریف دارند، شورت ها هم جز لباس زیر محسوب می‌ شوند که می‌ توانند تنگ، گشاد و یا اندازه قالب تن باشند. معمولا شورتها را در ناحیه فاق به صورت دوبل طراحی می‌کنند که در خانم‌ها برای جذب رطوبت مقاومت بیشتری داشته باشند.

شورت زنانه جنیفری
لباس زیر زنانه

شورت ها با مدل های متفاوت

به طور مثال شورت های لامبادا که عمده پوشش این شورت ها در قسمت جلو است و فاق پشت با یک نخ از جنس شورت به کمر وصل می‌شود. نوعی دیگر شورتهای بارداری هستند که این شورتها دارای فاق بلند و در ناحیه شکم فضای کافی برای جایگزینی شکم وجود دارد. شورتهای بیکینی که کلا قسمت فاق را پوشانده و در این ناحیه پوشش دهی کاملی دارند.

شورت زنانه نخی طرح دار
لباس زیر زنانه

نکاتی برای حفظ بهداشت لباس زیر زنانه

داشتن جریان هوا در شورت های زنانه امری بسیار مهم است که باید در هنگام خرید به آن توجه داشته باشید. شورت های زنانه باید بسیار راحت باشند. در پارچه شان هیچ زمختی و زبری نباید وجود داشته باشد تا پوست بدن دچار مشکل نشود.

شورت های زنانه را باید مرتبا عوض کنید و برای مدت طولاتی نباید آنها را به تن داشته باشید. شورت های زنانه نباید بیش از یک روز استفاده شوند. شورت های زنانه فانتزی مانند Thong، G-String که تمامی اندام تناسلی را نمی پوشانند.

می توانند باعث شوند تا باکتری ها به سرعت وارد دستگاه تناسلی شوند و باعث بیماری گردند. پس از این دست شورت ها به صورت همیشگی استفاده نکنید. شورت های زنانه را باید به طور مرتب در هر 6 ماه یا حداکثر 1 سال به دور ریخته شوند. بهتر است شورت هایی را که در زمان عادات ماهانه می پوشید در جایی جداگانه نگهداری کنید.

مراقب باشید تا شورت های انتخاب کنید که از خود رنگ پس ندهند و بد بو نباشند. بهداشت دستگاه تناسلی شما باید بخش مهمی از زندگی تان باشد. چه رنگی برای لباس زیر زنانه انتخاب کنیم در نظرسنجی که از آقایان درباره رنگ لباس زیر به عمل آمده رنگ را به انتخاب خانم ها واگذار کرده اند

اما در نهایت اکثرا رنگ‌های مشکی، سفید و قرمز را انتخاب کرده‌اندو رنگ های کرم و انواع رنگ‌ های بژ و رنگ‌ های دیگر جز آخرین انتخاب ها بوده اند پس نتیجه می‌ گیریم رنگ تاثیرگذاری فراوانی در برقراری ارتباط و پایداری رابطه قوی می توان داشته باشد.

سوتین اسفنجی طرح دار LISA
لباس زیر زنانه

در نهایت ما اطمینان داریم که وقتی شما این مقاله را مطالعه می کنید قطعا از آن دسته بانوانی هستید که به بهداشت و اهمیت لباس زیر زنانه در سلامت خود پی برده اید برای خرید انواع لباس زیر زنانه به همین لینک مزاجعه کرده و آنلاین لباس های زیر خود را از پارسیس خرید تهیه کنید.

ارتباط با ما

اگر پاسخ خود را در سوالات متداول زیر نیافتید ما پاسخگو شما هستیم

  • با پست 3 الی 5 روز کاری با تیباکس 2 الی 3 روز کاری با پیک 1 الی 2 روز کاری
  • تمام محصولاتی که در فروشگاه به فروش می رسد اصل بوده و اصالت کالا را تضمین می کنیم
  • ارسال رایگان برای سفارشات بالای 500 هزار تومان بوده و از طریق پست ارسال می شود
  • پرداخت در محل فقط برای شهر اصفهان می باشد
  • تمام محصولات دارای تاریخ تولید و انقضا بوده و محصولات ارسالی قطعا دارای تاریخ انقضا باقی مانده است
  • محصولات اعم از مایع جامد شکستنی و... در بهترین حالات بسته بندی و ارسال می شود
  • از هر جای ایران می توان ثبت سفارش کرد و برای تمام نقاط ایران ارسال سفارش انجام می شود
  • داخل سایت در 3 مرحله و کمتر از 5 دقیقه می توانید ثبت سفارش کنید و در صورت عدم ثبت سفارش در سایت می توانید از طریق واتس آپ یا تلفن تماس نیز ثبت سفارش انجام دهید